I'm Waiting You
Awesome Me



[Amelya Amanda Putri]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


My Love



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Cuti Cuti Balik Kampung ^^
Sunday 9 June 2013 | 7:45 am | 0 BlackWhite
Hey hey hey :* . Guys ! Ap khabar ? Sihat ? Heh . Untuk yang sekolah , mood korang amacam ? Semangad dok nak sekolah esok ? :p . Kalau semangat good lah xD . Haha . Korang , nak citea pasal cuti'2 balik kampung kat korang boleyh tak ? *main kaki* . Haha .

Korang , cuti balik kampung kali nie memang gempak giloo nak mampuh . Haha . Nak tau napea ? Sebab ad event :D . 8/6 haritu ad pertandingan karaoke utk family xD . Gempak arh . Semua pak cik mak cik masok woii . Ad yang sampai berebut microphone . Hahah . Tak reti nak ikut turn --'' . Ish ish ish .

Start karaoke pukul 10 habis sampai nak dekat subuh --'' . Gila tak ? Haha . Tapi yang tak best ny , time tu aku demam :( . Suara pun serak'2 . Haish . Takpea , serak'2 pown aku dapat duet lagu memori berkasih dengan papa aku . Pergh , ngam ! Hahaha . Dah lah lagu tu lagu duet aku nan senget ^o^ . Heee ~ Yang best ny lagi , yang mana sedara'2 aku yang diam'2 tu pown dipaksa jugak karok . Haha . Siap kenea tarik lagi . Ad yang kenea dukung jugak tau xD . Hahah . Betapa sporting ny dorang nie .. 

Then penyampaian hadiah utk karok tu dorang buat masa 9/6 .. Sebab tu dikira majlis penutup lah , semua nak balik dah kan ? So kategori individu , makyang aku dapat num 3 , makngah num2 , and juara jatuh kepada kak cik aku :'D . Congrats kak cik :*
Untuk kategori duet , num3 jatuh kepada  makngah and husband , num 2 , ehem'2 , Amelya Amanda Putri and papa nya . Yeahh . That's me . Suara budak demam pun dapat tempat naib juara k xP . Juara pulak dapat kat maklang and her husband :'D .

So , itulah cerita tentang cuti'2 balik kampung aku . Happening tak ? xP . Haha . Aku happy sangad'2 dowh . Hope ad lagilah event'2 camnieh .. Dapat merapatkan silaturrahim :D . Thank you dear reader :* . Bubye , sleep tight :) . Esok sekolah woitt , night :) .


Older Post | Newer Post