I'm Waiting You
Awesome Me



[Amelya Amanda Putri]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


My Love



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Mama Tiri
Wednesday 5 June 2013 | 11:15 pm | 0 BlackWhite
Hye hye hye .. Korang ! Chakk baa ! Hahaha . Tanjat tak ? Hm ? :p . Entri kedua pasal MAMA TIRI ? Jyeah . Sapea ad mama tiri ? Kita samea ! Tapi , mama tiri aku baik gila dowh . Setengah mama tiri , ad yang KEJAM kan ? But Alhamdulillah lah aku dapat mama tiri yang baik .. Dah lah tak kedekut .. 

Kan aku baru balik dr holiday haritu kan ? Well , macam'2 dia belanja aku . Dia tak pernah ad anak , sebab dia ANAK DARA k xD . Hahaha . So , dia happy lah sebab dapat anak tiri . Aku tak pernah anggap dia sebagai mama tiri . Dah macam mama kandung aku dah . Cara dia layan aku , macam dia layan anak kandung . Langsung tak berkira .

Lagi satu , dah lah cantik , putih , gebu , dia pun someone yang rajin jugak aww . Tambah'2 lagi bab mengemas rumah , serah kat dia lah . Memang habis satu rumah dikemasnya . Memang tabik spring lah kat mama . 

Then , dia jugak someone yang loving and caring mama . Dia sayangkan papa aku and aku . Hehe . Bila papa sakit or demam , dia akan jaga papa tanpa jemu or penat . Apa papa nak , semua dia buat .. Aku tak pernah dengar dia mengeluh kepenatan kat aku or sesapa . 

I LOVE YOU MA ! I hope ma takkan jemu layan karenah papa or manda k ? Stay cool ma xD . Sampai sinie jea post utk kali nie .. Jumpa korang di entri ketiga k ? :D . Bye , xoxo .


Older Post | Newer Post