I'm Waiting You
Awesome Me



[Amelya Amanda Putri]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


My Love



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Sakit Hati !
Wednesday 5 June 2013 | 11:40 pm | 0 BlackWhite
Hye hye hye . Jumpa korang lagi di entri ketiga . Argh !! Tension . Ad anak buah aku nie , dok uma aku . Perangai kalau bagus takpea . Mula'2 aku ingat okay jea . Sekali macam *tut* jea . 

Firstly , tidur lesak nak mampos . Kaki merata'2 , kat badan aku lah . Fuck off . Shiaaa ! Secondly , pagi'2 bangun terus nak laptop then main game jea . Sampai hari nie dia buat laptop nie macam laptop dia sendiri . Perangai macam *tut* . 

Thirdly , gedik nak mampos . Mana aku nak pergi , mesti nak ikowd . Then dia macam mengada'2 nan ayah aku . Woiii , bapak kau ad kan ? Pehal nak ngada'2 nan bapak aku ? Kaki nak kaki ? Forthly , suka jahannamkan lagu aku . I mean lagu yang aku suka ! Merapuuu ! Dasar kampungan , so jarang dengar lagu best'2 . Woi , dah dengar , nak nyanyi boleh , tapi jangan merapu boleh ?

Lastly . dia tu perak nak mampos dowh . Aku bawak dia pergi tengok wayang jurrasic park 3D , punya lah macam beruk . Buat biseng dalam wayang , then kejap pakai spec kejap bukak . Sumpah kau bodoh --'' . 

Now dia tengah menunggu aku habis menaip kat blog nie sebab dia nak main game . Kehmark tak weyh ? Asyik tanya jea , dah abes belum ? Pergi mamposssss ! Aku punya laptop , ikowd suka hati lahh ! Kau pehal ? Dia beramboss malam kang . Lambat lagi --'' . Kuwajarrr !! 

K ah . bye . xoxo .


Older Post | Newer Post