I'm Waiting You
Awesome Me



[Amelya Amanda Putri]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


My Love



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
It's over...
Sunday 13 October 2013 | 5:06 am | 0 BlackWhite
Assalmuaiakum and hye everyone. Lamanya tak post ape2 kat sini. Alang2 harini free (actually sebelum2 ni pun free)aku nak share cerita pasal hubungan platonic aku dengan ex aku. Yeah, it's over now. Hubungan kitaorang tahan selama 5bulan 1minggu 2hari je. Aku just nak cakap terima kasih utk apa yg aku dah dapat dr dia selama 5bulan tu. Aku harap dia dapat lupakan aku and aku nak dia tahu yg aku sedang CUBA utk lupakan dia.. Aku tak tau kenapa dia tak pernah jemu text aku even aku tak layan text dia. 'Dear ex, yang lepas, jadikanlah ia sebagai kenangan. Jangan diungkit, kerana aku tak mampu nak ingat semua kenangan manis kita. Kita dah takde ape2 and aku nak kau move on :') Aku tahu kau mampu hidup tanpa aku.' Fuhhh, aku tau aku kuat utk semua ni. :D. Lepas ni, aku maybe ade lebih banyak masa utk focus kat study ;) Guys, doakan masa depan aku kay? Lagipun tak lama lagi aku dah nak exam.. K lah, done for tonight. Assalamualaikum :)


Older Post